پشت پرده ساخت فیلم توهین آمیز علیه پیامبر(ص)
 
وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

پشت پرده ساخت فیلم توهین آمیز علیه پیامبر(ص)
سرویس بین الملل افکار نیوز - روزنامه های فرانسوی امروز به بررسی هویت سازنده فیلم توهین آمیز به پیغمبر اسلام شب پرداختند. این روزنامه ها همگام با رسانه های غربی سعی کردند با برخی دلایل واهی از خشم مسلمانان بکاهند.

به گزارش افکار نیوز ، لیبراسیون، همچون بقیه نشریات امروز فرانسه- در بخش مطالب بین‌المللی‌اش مقالات و گزارش‌های فراوانی را به حادثه درگیری‌های خونین در بن غازی اختصاص داده است.
این نشریه در مقاله‌ای با تیتر «در جستجوی رد پای" سام باسیل"»، کوشیده است اطلاعاتی درباره کارگردان فیلم جنجال برانگیز "بیگناهی مسلمانان" جمع آوری کند.
لیبراسیون، می نویسد که از هم اکنون معلوم شده است که این نام مستعار است و اسم واقعی کارگردان نیست. این کارگردان ناشناس که گفته می شود دلال معاملات ملکی بوده است، از دیروز بکلی پنهان شده و کسی از محل زندگی او خبری ندارد.
شب گذشته در مطبوعات آمریکا خبری درز کرد که نشان می داد یک قبطی مصری تبار آمریکائی، مسئول مؤسسه‌ای است که تولید این فیلم را بعهده داشته است. او که در حومه لوس آنجلس زندگی می کند، مشکلاتی بادستگاههای قضائی دارد و مدارکی نشان می دهند این شخص که "نکولا باسلی نکولا" نام دارد، در سال 2010 بجرم شیادی در امور بانکی به 21 ماه زندان محکوم شده است.
یک خبرنگار خبرگزاری فرانسه، شب گذشته به محل زندگی این شخص مراجعه کرده است ولی با درهای بسته مواجه شده. خانه در محاصره پلیس است و دو مأمور پلیس هم در داخل خانه بوده اند که ساعت 9 شب از خانه خارج شده اند بدون این که حاضر باشند هیچ توضیحی به خبرنگاران بدهند.
از سرطان نامیدن اسلام تا دگرگون حال!
"استیو کلین"- مشاور کارگردان این فیلم، دیروز هر نوع دخالت اسرائیل در تهیه این فیلم را تکذیب کرد و ضمن اعتراف به اینکه نام اعلام شده کارگردان یک نام مستعار است، ادعا کرد؛ نامبرده پس از شنیدن خبر کشتار آمریکائی‌ها احساس سرافکندگی می کند! استیو کلین گفت که در طول روز، یکبار با کارگردان تلفنی صحبت کرده و او پس از شنیدن اخبار بکلی دگرگون شده است.
این در حالی است که شب قبل از حادثه، "سام باسیل" مصاحبه‌ای با نشریه "وال استریت ژورنال" انجام داده و در آن اسلام را نوعی سرطان معرفی کرده است. او در این مصاحبه تأکید می کند که فیلم را خودش ساخته و 60 هنرپیشه در آن بازی می کنند و گروه فیلم برداری 45 نفر بوده اند.
ما نمیدانستیم فیلم ضد اسلام است!
صبح دیروز، تمام هنرپیشگان فیلم و اکیپ فیلم برداری با انتشار اطلاعیه‌ای بر خشم و ناخشنودی خود از فیلم ارائه شده تأکید کرده اند. آنها نوشته اند که از نسخه ارائه شده این فیلم بشدت ناراحت شده اند و احساس می کنند که مورد سوء استفاده قرار گرفته اند. آنها نوشته اند، «ما صد در صد با این فیلم مخالفیم و نسبت به اهداف و انگیزه‌های کارگردان بکلی بی خبر بوده ایم؛ ما از اینکه سناریو بازنویسی شده و چنین دروغ هائی به پرسوناژها چسبانده شده است یکه خورده ایم. بیانیه در پایان از تراژدی بوجود آمده در لیبی و مصر بشدت اظهار تأسف کرده است.
"سیندی لی گارسیا"- زن هنرپیشه‌ای که در فیلم بازی کرده است، دیروز اظهار داشت که اصلاً نمی دانسته است که این یک فیلم ضد مسلمانان است. او مدعی شده است که دیالوگ های اصلی فیلم پس از پایان فیلم برداری دوباره دوبله شده اند. او تأکید می کند که در فیلمی که آنها بازی کرده اند «هیچ نکته بدی درباره پیامبر و مسلمانان وجود نداشته است». بعقیده او در چهارده دقیقه‌ای که از این فیلم روی اینترنت پخش شده، دوبله شدن فیلم کاملاً آشکار است، حتی کلماتی بطور واضح در وسط سکانس‌ها وارد شده اند.
به گزارش افکار نیوز ، فیگاروی امروز هم که مطالب متنوعی درباره حادثه بنغازی و پیامد های آن دارد در مقاله ای درباره فیلم "بیگناهی مسلمانان" می نویسد که این فیلم در ماه ژوئیه سال 2011، یعنی بیش از یک سال قبل، فیلم برداری‌اش به پایان رسیده است.
سیزده دقیقه از این فیلم بیش از یک سال است که روی "یوتوپ" قابل دیدن است و در این مدت تنها 22هزار و 877 بار مورد تماشا قرار گرفته است. در یک هفته گذشته یک نسخه از فیلم با زیر نویس عربی وارد صحنه شده است که بامشاهده آن توسط مصری‌ها ، اینک اینچنین شعله‌های آتش خشم به آسمان رفته‌اند.
فیگارو، می پرسد چه کسی تا بحال نسخه کامل این فیلم دو ساعته را تماشا کرده است؟ "سام باسیل"- کارگردان فیلم، مدعی است که این فیلم تنها یکبار در یک سینمای هالیوود، در حالیکه جمعیت بسیار ناچیزی برای تماشا آمده بودند به نمایش گذاشته شده است.
به روایت فیگارو، سام باسیل که خود را یهودی اسرائیلی معرفی می کند و اینک در محل نامعلومی پنهان شده است، 52 تا 56 سال دارد و به نشریه "وال استریت ژورنال" گفته است که پنج میلیون دلار هزینه فیلم را، حدوداً از 100 ثروتمند یهودشی گرفته است.


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:توهین به پیامبر اکرم, :: 16:51
وحید جنتی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.